SETIAP HURUF YANG DITULIS ADALAH IKHLAS DARI HATI SAYA..SELAMAT MELAWATI !

Saturday, December 11, 2010

kisah DIA 1

ptg tadi hati aku dipalit dengan seribu kekecewaan..hanya kerana seorang perempuan..hha!mungkin usia aku terlalu muda utk menulis semua ni..tapi  aq harus tulis sume ini supaya ia tidak terpendam di dalam lubuk hati aku..aku sukakan DIA sejak aq sklah rendah lgi..msa tu aq darjah 5..(biasala darjah 5 mna taw psal cinta2 nie..ad pkwe/mkwe kira hebat la tu)...tpi DIA ni ska kan org len..da org tu plak skakan DIA jgak..hurm..melepas aq..tapi aq simpan lgi perasaan nie..sampi satu mase aq couple nan sorg budak pompuan nie..aq couple nan die pon utk melupakan DIA ni..tap.. aq x bleh!aq ttap skakan DIA..wktu aq cople nan bdak pompuan nie , DIA ucap congrats aq..sebab dah ade awex..ceh!padahal DIA tau yg aq skakan DIA..
sja nk bt aq sakit ati..grrr~nek darjah 6 rsa ska aq kat DIA makin membuak2..hha!x bleh than rsanye..rsa mcm nk je aq luahkan perassan nie..tapi die da berpunye..bt malu aq je nk ngorat awex org..aq pendam lgi perasaan aq nie utk setahun lagi..abis darjah 6 .. kte org bt haluan msing2..DIA pon dpt tawaran tok masuk asrama..same gak nan aq dpt masuk STAR..sampi satu cti nie , tibe2 je DIA mcej aq..wah!hepi x terhingga aq..kte org mcej mcm biasa..waktu aq cople lgi nan sorg bdak pompuan nie..semate2 tok lpakan DIA..tapi masih lgi x bleh..
hurm ,, nk taw ape yg berlaku sterus nye..kna la tgu sambungan sterusnyer..da~

2 comments:

  1. hmm , alhaam . teruskan usaha utk memenangi hati dea yeh ? akak yakin alham boleh ! jgn terlalu kecewa . akak skong alham dr blkang :)

    ReplyDelete